«Жить счастливо и в согласии с природой - одно и то же». - Сенека

Google вкладає у сонячну енергетику $280 млн.


Створивши фонд у розмірі $280 млн., призначений для фінансування домашніх сонячних установок, Google зробив свій найбільший інвестиційний внесок у «чисту» енергетику. Нещодавно пошуковий гігант оголосив про своє об'єднання з проектом SolarCity, покликане зламати найбільшу перешкоду у популяризації сонячної енергетики: вартість.
«Це найкращий спосіб підтримати встановлення сонячних панелей на дахах житлових будинків», - розказує Параг Чокші (Parag Chokshi), представник Google. $280 млн. - це найбільший фонд з будь-коли створених в підтримку приватної сонячної енергетики в США.
Розташована в Сан-Матео, штат Каліфорнія, менш ніж в 20 милях на північ від однієї з штаб-квартир Google, SolarCity являється постачальником послуг сонячної енергетики. Ідея проекту базується на тому, що споживачі зацікавлені в доступній, екологічно чистій енергії, але досить часто вони не можуть дозволити собі купити фотоелектричні системи. SolarCity є однією з ряду компаній, які спробували допомогти людям подолати ці перешкоди, пропонуючи їм придбати сонячну енергію в оренду.
Договори оренди та купівлі електроенергії від SolarCity для домовласників, підприємств і шкіл обіцяють менші щомісячні рахунки за електроенергію, ніж клієнти мали б отримувати, якби вони споживали електроенергію з мережі. Крім того, SolarCity не лише фінансує, але й проектує, встановлює, контролює і підтримує сонячні системи.
До цих пір SolarCity фінансував велику частину зі своїх 15 000 проектів через банки. Але така політика була малоефективною, оскільки далеко не всі банки займаються фінансуванням сонячної енергетики. Тому для розвитку проекту SolarCity вкрай необхідним було залучення додаткового капіталу, що і запропонувала компанія Google.
Для Google така співпраця має не лише бізнес-характер, багато в чому вона межує з доброчинністю. Але і без певної вигоди тут не обійшлось - пошуковий гігант очікує побачити віддачу від своїх інвестицій, а за рахунок цього фонду Google планує диверсифікувати свої грошові кошти. Крім того, сама пошукова система вимагає величезної кількості енергії, тому компанія хоче переконатись, що ця енергія надходитиме від чистих джерел, пояснює Чокші.
SolarCity планує залучити додаткові кошти протягом найближчих шести місяців, що, в поєднанні з інвестиціями Google, дозволить компанії досягнути поставленої мети протягом наступних двох років.
В той же час, оскільки більшість людей переконана, що сонячна енергія все ще занадто дорога, недостатня поінформованість є найбільшою після фінансування перешкодою для SolarCity. Тим не менш, компанія орієнтована на розширення свого ринку. Після США ця схема може бути запроваджена в Німеччині, Італії, Японії, Південній Африці, Франції та в інших країнах світу, де вартість традиційної електроенергії вища за альтернативну.
Джерело

Ви також можете прочитати цю статтю англійською: Google Creates $280 Million Fund to Finance Solar Energy 

1 комментарий:

  1. Щиро заздрю світовій цивілізації, яка випраляє ситуацію з непомірним антропогенним навантаженням на природу

    ОтветитьУдалить

Популярные публикации